Verwarmd zwembad, goede snackbar en het park is erg schoon
June 2026 - Colinde K.
Heerlijk met de hond zo het bos in. Zonder de auto te gebruiken.
June 2026 - Yolanda B.
De ligging, dat je zo het bos in loopt. En de sfeer, heerlijk rustig!
June 2026 - Marianne d.
De rust van de fluitende vogels en de hottub
June 2026 - Annika A.
Het is een heel gezellig klein huisje en de hottub is gewoon zalig! Ook het feit dat het zo stil en mooi in het groen gelegen is zorgt voor een ontspannen gevoel
June 2026 - Annabel H.
De huisjes en het park zien er erg mooi uit. Vooral de rust en de natuur op het park spreken ons erg aan.
June 2026 - Sophia B.
Prachtige omgeving en het park zag er netjes en verzorgt uit. Eten in de brasserie was heerlijk. Wel wat prijzig
June 2026 - Marije J.
De hottub en de bosrijke omgeving. Erg van genoten!
June 2026 - Sandra d.
Heerlijk rustig park, prachtige omgeving en leuke en schattige tiny housse
June 2026 - Tessel B.
De hotub! De bedden want de lagen enorm lekker.
May 2026 - Daniella v.
De rust, de ligging en de hottub bij het huisje in de omheinde tuin.
May 2026 - Mirjam v.
De ligging in het park is heerlijk en genoeg leuke dingen in de omgeving! Ook heb je veel extra dingen waar je gebruik van kan maken zoals fietsverhuur
May 2026 - Iris L.
De omgeving en natuur. Ook het verblijf was heel mooi
May 2026 - Diana S.
Locatie van het huisje(buitenzijde park) waardoor je zo het prachtige bos kon zien en in lopen.
May 2026 - Isabel K.
De omgeving
May 2026 - Joke O.