Dat het park in de bossen ligt De keurig nette huisjes en park zelf
June 2026 - W B.
Dat het midden in de natuur ligt, het zwembad buiten is waardoor je extra kan genieten van de bomen en vogels om je heen. En vooral dat alles goed verzorgd is en wordt onderhouden, erg fijn!
June 2026 - Peter-Paul M.
Goed verzorgd park met fijne accomodatie. Omheinde tuin voor de hond en een warme hottub.
June 2026 - Luuk M.
Dat we e-choppers konden huren en de hottub was fantastisch! Een mooi verblijf en wat een aardig personeel!! We hebben genoten.
June 2026 - Niek O.
Faciliteiten en de mooie omgeving
June 2026 - Shanna M.
De ligging van het park midden in de bossen waar je kunt genieten van de rust en het gefluit van de diverse zangvogels.
June 2026 - Bart H.
Prima verzorgde accomodatie en park. Goede faciliteiten
June 2026 - Michiel v.
Wij hadden geluk dat het prachtig weer was, we hebben genoten van het privé tuintje en lekker in de hottub gezeten!
June 2026 - Marije O.
Das Haus und die gemütliche Einrichtung laden zum Wohlfühlen ein. Mitarbeitende waren sehr nett. Parkanlage war wunderschön und ruhig. Im Garten dem Vogelgesang zu lauschen und die Umgebung zu erkunden
May 2026 - Karin D.
Het zwembad was met de warme temperaturen heerlijk. Het huisje was goed en alles wat duidelijk door de app!
May 2026 - Larissa H.
De rust en ligging midden in het groen vonden we heerlijk! In de avonden hebben we genoten van de hottub en het gekwetter van alle vogels in de buurt. Een heerlijke midweek gehad!
May 2026 - Daniëlle H.
De rust, de natuur om het park en de gastvrijheid van het personeel
May 2026 - Mitchell R.
Fijn nieuw huisje (wel een heel erg krakende vloer, huisje 66). Mooi park direct aan het bos, het park is erg goed voorbereid op honden. Bij de brasserie de Luwe kan je lekker eten in een gezellig sfeer. Ik zou hier zeker nog een keer terug komen.
May 2026 - R v.
Wij zaten in huisje/lodge 201 en dus aan de rand van het bos. Dit geeft zo'n ruimtelijk gevoel. We konden met de hond ook zo een lekkere wandeling maken. De tuin is ook zeer groot. Verder is het huisje van alle gemakken voorzien!
May 2026 - Stan U.
De omheinde tuin voor de honden en dat we makkelijk het bos in kon lopen.
May 2026 - Els E.